Deniz27
1 yaşında kizim var 3 aylık hamileyim artık sütten kesmek istiyorum ama kesemiyorum o kadar memege bağlı biri deil kizim sadece uyumadan uyumaya veriyorum biz ne yersek yiyo kendisine çeşit cesit corbalar da yapıyorum ama sütü hic bir sekilde iciremiyorum sizce gece ne verip sütten kesebilirim üstümde öyle bi büyük yükkü
saka36
Memeye aşırı bağlı değilse ve sizi yormuyorsa bırakın emsin. Sadece uyurken verin. Küçük daha mahrum kalmasın
Baybgirl
Neden kesmek istiyorsun ki senin sütün kızına yarıyor zamanı geldiğinde kendiliğinden bırakır zaten benim yiğenim 2 yaşında bir an da kesti
Ponciginannesi_
Hamileyken süt emmesi iyi değil diye biliyorum. Ama ne kadar doğru onuda bilmiyorum canım
Deniz27
Doktorum kesmelisin karnındaki gelismez dedi