Basaaak bu gün Demir ilacım bitmişti yazdırmaya gittim doktora o da normal olduğunu söyledi sadece bana şunu söyledi eğer ayaklarında aşırı şişlik olursa mutlaka bize geliyorsun dedi sanırım tehlikeliymiş ve böbrekte protein kaçağından olurmuş yanlış hatırlamıyorsam