Gny84 tebrik ederim seni inşallah hayırlısıyla kucağına alırsın bebişlerini benim de dondurulmus olacak ilk taze deneme yaptık 5.gün embriyosuydu doktor çok iyi dedi ama maalesef tutmadı şimdi adetliyim ve doktor ilaçsız kendi yumurtanı takip edip ona göre transfer yapacağız dedi acaba sizin nasıl oldu transferiniz normal mi yoksa ilaçla mı oldu?