Nilnes Öncelikle cok güzel bi platform herkese selamun aleyküm. Arkadaslar bugün ki kontrolumde bebegim regl günüme göre 33 olması gerekirken 35 hafta gözüküyodu yaklasık 2500 gram civarında bebeğimin iri dogacagını söyledi doktorum ilk gebeliğim oldugu icin normal doguramam 4 ü geçerse dedi sizlerin haftası ve bebeginin kilosu kaç ve benm gibi olup normal doguranınız varmı ?
Rbs111 Nilnes 32 de 3 hafta önde çıktı 38 oldum haftasını tam yakaladı canım 9 aydır ilk kez tam haftasında
TugceServan Nilnes canım benim bebgim önde ama kaç hafta olduğunu hatırlamıyorum adet tarihine göre 36 hafta birşey ama şuan 37+3 haftalik çıkıyor 3500 gecik kilosu iri bebek dedi baş çevresi 37 faln dedi ilk oğlumda 3900 doğmuştu
Nilnes Gizem835 kaç hafta önden gidiyo şekerime yine suyum fazla diye 28 de baktırmıstım yoktu sonradan cıkma olasılıgı varmı
Sinemmissss Benim de baş çevresi haftamla uyumlu karın çevresi 2 hafta önden gidiyor ve 38 haftalığım bebek 3800 bebek iri ve karın çevresi başla uyumlu olmadığı için. normal doğumda Başı çıkar ama omzu takılıp çıkabilir dedi işk doğumun da kızımın omzu çıkmıştı o yüzden riske girmeyelim sezeryan yapalım dedi