ElifKsvrn Herkese merhaba, 34+5 teyim ve bugün itibariyle elim ayağım şişmeye başladı. Tabi birde el bileklerimde 34. Haftadan beri şiddetli ağrılarım var 😓 Ödem ve ağrılar için önerileriniz var mı?
BuseYcelDoan Ben 17. Haftamdayım benim de bacak ve kol ağrılarım bazen çok oluyor ben jel aldım ağrı olduğu yere sürüyorum iyi geliyor