Gami89 Bakarmısınızzz 32. Haftamdayım çok felaket baş dönmesi tansiyon hep yatıyorum normalmı? Yaşayan varmı??? Pek iyi hissetmiyorum kendimi hastaneye gitsemmi?
Ikbalper Gami89 dün sabah bir anda kusma ve karın ağrısıyla doktoruma gittim. Başımda dönüyordu dediğiniz gibi. Direk yatış verildi yüksek tansiyondan. Sürekli tansiyon ve nst takibi yapılıyor. Yükseliyorsa acil doktora gitmelisiniz
37aysgl Gami89 dün aynısı bana oldu tansiyonuma baktırdım düşmüştü sende baktır eğer yüksekse hemen doktora git
Gami89 ZeynepAtike bende bilmiyorum gözümün önü karardı ve terleme geldi çarşıdayken ayaklarım tutmadı oturdum yere olduğum yere
ZeynepAtike Hamilelikte düşünce pek bişey yapmıyo Dr ben 35 haftalık hamileyim sürekli düşüyo tansiyonum başım dönüyor nefesim kesiliyor falan Dr dinlen ani hareket etme falan dedi ama yükseliyosa Dr a görünün o zman müdahale ediyorlar