Guligul bende 34. Haftadayim. 32. Hafta calisabilir raporumu aldim 37. Haftada otomatikmen dogum iznine ayrilmis gozukuceksiniz sistemde denildi. Yani 5 aralikta izne ayrilmis olucalsiniz dedi. Muhasebeyle konustum ise tekrardan baslama zmanin mayista oluyo denildi. Canim bu kadar bilgim var kendimde icinde oldugum icin