Zhrclsr Hemcinslerim yardım edin 39+4 teyiz bebeğim oynayınca aşağı baskı yapıyor ve sanki büyük bir iğne batar gibi bi acı hissediyorum birde bu belimde oluyor aynısı aynı anda doğum sancısı olabilir mi? Ilk doğum olduğu için anlamiyorum🙄
aslimutlu1 Zhrclsr hadi gözün aydın , sancı . Yukardan assagıya belden kasıklara vurmaya basladıgında anlarsın zaten 🥰
Yvznannesi Zhrclsr arkadasa katılıyorum canım takip et düzenli aralıklarla gelmeye başlarsa hemen doktora