Ethemine 38 haftaligim. Bu sabah kalktim wc ye gittim gunluk pedimde kahve kucuk bi leke sonra peceteyle silerken daha buyuk mukusumsu kahve bir leke agrim yoktu aksina agriyan belimin agrisi gecmisti doktora gittik kosa kosa bebisin hareketlerinide hissetmiyordum. bebisim baya asagi inmis doktorum normal dogumu beklicez dedi cok heyecanliyim 🤗🤗🤗
handen Ethemine Sağlıkla al inşallah ay bende hesaplayıp hesaplayıp duruyorum acaba hangi hafta gelecek diye
Ethemine tugbadm nisan gelmesi dogum belirtisi surekli bagirsaklarimizinda calismasi bu belirtilerdenmis bebege yer acmak icin hayirlisiyla saglikla gelsin minnaklarimiz inşaAllah
Semooshh Darısı, bize de 🥰🙏🏻 bende 38haftalığım gelen giden bişey yok henüz. Sağ salim kucağımıza almak nasip olur inşallah
blgkstk 38+2 kontrolden geldim benimki daha kendini 30 haftalık falan zannediyor sanırım hiç belirti yok 🤗