Ilknur_degrrli1 Kızlar daha hamileliğin basindayim ama bu konuyu çok sık araştırıyorum bikac kişi buzdolabı poşeti kullandığını yazmış bilgisi olan deneyen varmı? (Lansinoh krem sürüp buzdolabı poşetini iyike ayırıp göğüsün ucuna koyduklarını ve hiç yara olmadığı yaziyordu)
1meleek Ilknur_degrrli1 o kremi hamileliğin 6. Ayından sonra düzenli olarak kullanıp bebeğin doğduktan sonra her emzirmeden sonra sürünce de yara olmuyormuş. Bana ebe söylemişti ben yapmadım ama benim yara olmadı sanki olacak gibiydi çok acımaya başlamıştı kantaron yağı sürdüm 2 gün geçti
Seda_123 Ilknur_degrrli1 Ayva çekirdeği jeli çok faydalıymış hemde doğal çok iyi geliyormuş birde tahin pekmezinin üzerine biriken yağı 👍
Cookie_the_pomy Ilknur_degrrli1 daha etkili yöntem söyliyim. Eczane den evicap kapaül alıp kapsülleri 35. Haftadan sonra her gün delip içindeki E vitamini ile meme ucu ve areola(kahverengi) kısma. Masaj yapıyorsun ☺️ Buda bebişe hazırlık oluyor ⚠️⚡️⚠️
Nes61_06 Marketlerde satilan tahin var o yagini birakiyor o yag ile bir pamuk yardimiyla göğsüne sur streç filimle kapat emzirecegin zaman ilik suyla sil kesinlikle bircok akrabamin yaralarini bu iyi etti baska bisey pek ise yaramiyor bende dogum yapacağım bizzat denicem
emine45 Nes61_06 yaralarıda iyileştiriyor mu acaba 15 gün önce doğum yaptm çok kötü yara var ne kullandıysam fayda etmedi🙁
Aleyy00 Ayva çekirdeklerini bir kavanoza ya da minik bir kaba al, üzerine de çok azıcık su koy kabın ağzını kapat bir gün dursun o jel halini alacak sonra buzdolabına koy, ve göğsünün ucuna sür çok iyi geliyor kuzenim falan o dönemi göğüs yarası olmadan geçirdiler, bende 38 haftalık hamileyim bende şimdi kullanmaya başladım
Seliminnannesii Ilknur_degrrli1 kesinlikle kantaron yağı alın evinizde bulunsun yarayı bi günde geçiriyor🤗
Minnosizmmm Ilknur_degrrli1 benim göğsümde çaylaklar oldu ve uç kısımları inanılmaz acımaya başladı nemlendirici krem sürdüm önce pek fayda etmedi ama kantaron yağı kullanıyorum şimdi hem çatlaklara iyi geldi hem o acıyı geçirdi şuan çok rahatım