Irmakecrinn Merhaba arkadaşlar pazartesi kontrolum vardi çatı muanesi yapildi 4cm acikligim varmis lekelenmen olur dedi doktor eve yoladi pazartesiden bu yana lekelenmem oluyor surekli dunde gece nisanim geldi ve bugun yine 2kere nisanim geldi sancim yok aranizda boyle olan varmi ayni durumu yaşan bu arada 38hafta 5gunluk hamileyim şimdiden tesekurederim.
Symnrdlkra Irmakecrinn nisanin geldiyse bi doktora git bence sanci esigin yuksek olabilir o yuzden sanci hissetmiyor olabilirsin . Bebegin suyu felan azalir anlamazsin sen yinede bir git kaybedecek birseyin olmaz en fazla eve geri do nersin
Irmakecrinn Symnrdlkra ara ara cok hafifden sancim oluyor ama hemen geciyor doktorum nisanin geldiginde gelme suyun gelirse gel dedi o yuzden kafam cok karisti
Irmakecrinn Nisan biraz sümüksü birsey kahverengi lekenmede adetin son gunu gibi damla damla kan geliyor yada peceteye geciyor
Irmakecrinn Yoncagul herkesde gelecek die birsey yokmus bazilarinki dogum esnasindada gelebiliyormus.