Sumeyra19 Kızlar bende doğum yaptım dün pzartesi yatısım yapıldı demiştim ama hikayemi hiç anlatmayayım bay kötü etkilenmenizi istemem bebeğim küvezde içimde su yuttuğu için dua edin daha hiç görmedim .
tugbaekinci Sumeyra19 çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz bebişinizle Kaç kilo oldu acaba iri olmasıyla alakalı bir durum mu küvözde olması
Pinkberyy Sumeyra19 iri bebegi neden normal dogurttularki🤦.ne gerek vardı. Allah kavuştursun sizi. Sıkmayın canınızı sütünüzü etkilemesi🙂 küvezde iyi bakarlar hemen toparlar inşallah
ezoterik Canim gecmis olsun umarim bir an önce ikiniz de sagliginiza kavusursunuz🤲ama iri bebekse neden normal doğum yaptin o yüzden mi sorun oldu anlamadim
tbakyavtr Sumeyra19 canım karnında su yutması normal değil mi bebekler zaten sürekli amniyotik sıvıyı içiyo ciğerlerine mi kaçtı acaba o yüzden mi çok geçmiş olsun bu arada en kısa zamanda sağlıklı sıhhatli kavuşursunuz birbirinize
Sumeyra19 tbakyavtr büyük ihtimalle öyle oldumgaliba daha gidip göremedim ben bilgide alamadım doktor yarın gelip bilgilendirecek benim dikişler ağır kalkamıyorum onyüzden
Daphne Sumeyra19 Kilosu ne kadar bilgi verir misiniz? Benim bebeğim de iri, doğumu normal yapabilir miyim? Onu merak ediyorum. İnşallah sağlığına kavuşur alırsınız hemen kucağınıza.