aayseegul bayanlar merhaba,bu durumu yaşayanlardan yorum bekliyorum.ben çatlatma iğnesinden 10gün sonra kan değerime baktırdm 2,3 çıktı sizce hamilelik varmıdır?henüz kendi dokturma gitmedim kasık ağrısıyla acile gittiğimde değerime baktı dr ve hamilesinde diyemem değilsinde diyemem dedi sizce varmıdır ?
Busrasar aayseegul biraz daha sabret Allahın izni ile hayırlı ve güzel haberler alırsın inşallah ben on beşinci gün yapmıştım testi ve inanamamış dört tane testi yapmıştım inşallah Rabbim sanada o anı yaşatır 🤲🏻
aayseegul Busrasar aminnn inşallah canım.2yıldır bekliyorum ilk kez çatlatma iğnesi oldum.inşllah mutlu haber alırım değer çok küçük olduğundan tedirgin,im