Alyazumra Kızlar ben simdi 36 buçuk haftayım cuma günü tam 37 olucam devlet bucuklu olunca raporu kabul etmiyormus 2 gün işe gitmedim e raporda alamadım sigorta kesilicek 2 günlük ise gitmediğim için acaba para alırken sorun olurmu doğum parasında
Muneweralp Alyazumra senin hamileliğin boyunca 90 gün sigortan ödenmişse problem değil 2 gün kesilmede 90 gün tam olarak ödenmiş görünüyorsa hiçbiriyle olmaz paranı tam alırsın
Muneweralp Alyazumra ozaman için rahat olsun her türlü alırsın ben daha önce almıştım aynı durumdayım 2. Gebeliğim yine alıcam
Alyazumra Lacivert valla bilmiyorum özele gidiyorum adet tarihimi 1 mart olarak baz aldı sisteminde öyle kayıtlı olunca cuma günü tam 37+0 oluyor o yüzden belkide sistemine göre gidiyor