ruya07ra ağırlar bitecek diye seviniyorum yeni ağrılara gebe kalacağız bekli ama o zaman İnşallah yavrumuz kucağımızda olduğu için endişesiz kaygısız olacağımız için rahat geçer diye düşünüyorum. Kokusunu,kime benzeyeceğini,nasıl bir bebek ilerde birey olacağını,Doğumun nasıl geçeceğini, yeni hayatın bize neler getireceğini bunların hepsini çok çok merak ediyorum. Endişe,korku,merak,heyecan her şey bir arada bekliyoruz 🙈🥰🧿🙏