Duyguymnm bende de o ilk aylardan itibaren çıkmıştı. Çikolata ve yumurtayı yememem gerektiğini söyledi gastroloji doktoru. Bir süre yemedim ve karaciğer dostu olan enginarı tüketmeye başladım. Haftada 3-4 kere yemişimdir. 1 ay sonra düzeldi. Enginar yemeye dikkat edin bence, sağlıklı günler 😇