Busranrunal Canım aynı problem bendede var senin haftalarındayken kramplarım başlamıştı 17 haftalıkken doktora söyledim magnezyum verdi biraz işe yaradı gibi ama yine giriyor benim de karnım acıyor sizin gibi ve alt çatı kemiklerim ağrıyor. Çocukların sertleşmesini hissediyorum. Bugün ayrıntılı ultrasonum vardı bebeklerim gayet iyiymiş çok şükür rahim boyumda iyiymiş erken Doğum tehlikem yokmuş şimdilik çok şükür. Doktoruna söyle magnezyum versin ikiz gebelik tekil gebelik gibi değil bizim işimiz çok zor 20+4 haftalık olduk bizde kızım ve oğlumla. 🤗❤💙