Haticebabyyy KıLar 2 günden beri sarı bazan beyaz yoğun kıvamli akıntım var sizlerde de oluyomu çok endişeliyim
Ascianne Haticebabyyy enfeksiyondandır canım bende hep oluyor ama doktora git erken doğum riski olabiliyor
Lamelif Haticebabyyy ben 27+2 deyim hamileliğimin başından beri ayakta dursam hafif iş yapsam beyaz akıntı geliyor iç çamaşırımı değiştiriyorum. Sık sık da doktora gidiyorum bir sıkıntı görmüyor doktorum senin nasıl çok mu?
Sayka Haticebabyyy ben 30 haftamdayim ilk zamanlardan bu güne bendede öyle akintilar var.doktorum mantar oldugunu söyledi. ne kadar tedavi yazarsa yazaın 10 gün sonra yeniden yaraniyor. doktorum dogumdan sonra sana cok güçlü tedavi lazim şimdi o ilaclari dersem erken doğum ola bilir dedi.
deletedmom04 Fotoğrafını çekip doktora gösterseydiniz Nişan mi diye. Nisanın duruyor mu ultrasonda gir
Haticebabyyy deletedmom04 yok canm foto çekmedim ama pazartesi hemen gidicem yine olursa çekerim fotosunu sürekli geliyo çünkü
Haticebabyyy Ascianne ay inşallah öyle bişey değildir canm enfeksiyon için daha yeni tedavi oldum onda böyle bişey olmadı
Haticebabyyy [bilinmeyen] çok koyu kıvamlı canm ilk defa oluyo öyle sulu deyil 1 ay önce hafif enfeksiyon geçirdim ama tedavi oldum geçti hiç böyle değildi o pazartesi ilk işim hastaneye gitmek olucak nişan olmasından korkuyorum 😔
Damlaveannesi Haticebabyyy Doktoruna danış idrar tahlili yapar ona göre önce toz ilaç veriyor gecmesse fitil veya hapa dönuştürüyor ilacı
Haticebabyyy [bilinmeyen] inşallh canm nişan fln degildir daha çok küçük ben mantar a enfeksiyona razıyım birazda bel agrım oluyor
Haticebabyyy Damlaveannesi inşallh canm doğal birşeydir he şey yolundadır zaten şu hamilelik süreci mahvetti. BEni iğne ilaç artık bunaldım
Haticebabyyy Lamelif canm o akıntı normalde var zaten bende de b çok farkli çok katı ve yapışkan gibi şeffaf yada sarı oluyo