Mujde- Arkadaşlar merhaba; Başakşehir de oturuyorum. Bana en yakın olarak Medipol Mega Hastanesine gidiyorum. 20+3 günlüğüm. Sanırım doğumumu da bu hastanede yapacağım. Ama daha önceden bu hastane de doğum yapan,memnun kalan yada olumsuzluk yaşayan arkadaşlarım var mı ? Tecrübelerini benimle paylaşabilir mi ? Birde yakın zamanlarda eğer doğum yaptıysanız ücretlendirme nedir? Bilgi verirseniz çok memnun olurum 😊
ogretmenanne1 Mujde- canım bende o hastaneye gidiyorum doktorununun mevkisine göre fiyatı değişiyor benim doktorum elif hanım mesela normal doğum 2500 sezeryan 4000 tl ama yılbaşında fiyatlar artacak dediler bana.
Mujde- ogretmenanne1 Anladım canım. Ben de Tuğba Nadide Yılmaz’a gidiyorum. Çok memnunum doktorumdan. Teşekkür ederim bilgin için 😘
Sevde25 Mujde- 2 tanıdığım orda doğum yaptı cok memnun kaldılar ikisinin doktrıu da elif hanımdı bnde düşündüm hatta gidip muayebe oldum ama malesef sancı odasına eşleri almıyolar o sebeple vazgeçtim hayırlısı olsun hakkımızda