@Didemete babynestten bahsediyorsan reflü yatağı öneririm daha mantıklı, direk beşik diyorsan ben gereksiz buluyorum çünkü uzun ömürlü olmuyorlar bebek ayaklanmaya başlayınca kullanamıyorsun onun yerine Çilek de var hatta fiyatıda uygun beyaz Sallanan bebek karyolası, diye geçiyor kademeli büyüdükçe bebek kademe azaltabiliyorsun yatağın yüksek ise mantıklı.