Kızlar affınıza sığınarak bugün doktorum yok çok önemli şeyler mi bunlar bilmiyorum ama sormak da istedim 11 haftalık gebeyim bugün ishal oldum normal uç bel kez git gel en son yemyeşil olmuştu büyük abdestim anlamadım neden oldu ilk defa bunu yaşadım hastane de YOk şuan olduğum yerde şimdi geçti ama o esna da canım çıktı sancı dan bileniniz var mı yarın acile mi görünsem yoksa normal mi ?