Sunshine1 Kızlar selam. El bileğimde ağrı var. Sancı giriyor içten burkulma zorlama vs yok. Doktorum hamilelikte karpal tünel sendromu bu dedi. fizik tedaviye yönlendirdi. Başına gelen var mı? Tedavisi nasıl? Doktor bazen bileklik takıyorlar dedi.