Nurdlmc Sulebrk Ben 37+5 oldum 36 haftada başladım. Lansinoh ama sür bırak dedi göğüs ucunu çıkarmaya çalışma canım doğumu tetikliyor biliyorsun
cqdm46 Ben 39+3 de sezaryen oldum dün, yaklaşık 10 gündür iki günde bir kullanıyorum. Emzirdikten sonrada kullandım bugün. Baya etkili oldu bence. Zaten çok yoğun bir krem az bir miktar yeterli oluyor