Huriye_Mutlu Arkadaşlar burun akıntısı ve tıkanıklık var 32 . Haftadayım gece çok zorlanıyorum sizce neler yiyip içmeliyim
Ozlemsel84 Huriye_Mutlu Benim doktorum sıcak suya zencefil bal limon koy iç dedi toz zencefil kullandım ben ve birde parol içebilirsin dedi ağrı kesici ama onu verdi
27_00 Yeni atlattım bende post açtım gripken ama bir allah kulu yazmadı. O yüzden bu posta cevap vermeyi boynumun borcu bilirim 😊 öncelikle cok geçmiş olsun. Ben ilaç kullanmak istemedim o yüzden meyve yedim limonlu çay içtim bir de anneşimin elimden kuşburnu suyu içtim 1 hafta böyle gitti. Zten 1 hafta da hastalığın kendi evresi şimdide dışarıya cıkınca akıyor burnum az bişey baya geçti
Mlsldy Geçmiş olsun. Ben de aynı durumdayım malesef birde boğaz enfeksiyonum var dün doktoruma gittim antibiyotik başlamak durumunda kaldım onun haricinde tıkanıklık için burun spreyi verdi. Biraz önce tavuk suyuna çorba yaptım onu içicem 2 3 gündür de mandalin limon tüketiyorum bolca. Her akşam da bi fincan ıhlamur içiyorum🌸