Mrvcbr Kızlar 18 günlük bebegim var, gobek bağımız hala düşmedi. Doktor göbek düşene kadar yıkama dedi diye haka yıkamadik. Annemle yıkamak istesek de esim karşı çıkıyo. Bize hic bisey vermediler gobek bağına hic bisey kullanmadik yani normal mi bu durum
Ozican Mrvcbr benim üst kat komşum doktor kızı oldu 20.gün düştü.Geçenlerde sordum bende geç değil mi normal mı diye normal dedi bana 😊 bence endişelenmeyin ama yine de doktorunuza sorun isterseniz.