Dsa 5 günlük yavrularım sıvı kaybetmeye devam ediyorlar, daha fazla kaybetmemeleri lazım kilo almaları gerekli. Sizlerden ricam kalpten bir şifa dilemeniz. Dualarınızdan eksik etmeyin lütfen 🙏
humanisa Dsa alllah yavrularını sana bagislasin bacım insalhhh bebeislerine hic bi şey olmaz cnm tüm içten dileklerimle insalh bebeialerine birşey olmaz cnmm🙏🙏😍😍
Dsa Gulsen55 ay Allah razı olsun 🙏 Allah ne sıkıntınız varsa alsın 🙏 Kalbinizden geçen hayırlısını versin
Yasdem Dsa üzme kendini yeğenimde aynı şekilde doğdu bitanem şafi ismiyle şifa olsun kuzulara inşallah doğduğunda 1400 dü sonra 1200 e düştüler 1 ay sadece kilo alsın diye küvöz de yatırdılar şimdi evinde sadece sabır bak sütün etkilenir asla sütünü vermekten vaz geçme sen emziremesende hemşireler bi yolunu bulur verirler içimden güzel şeyler geçiyor eminim toparlanacaklar tabi gerisi Allah a kalmış dualarım sen ve yavrularınla
Kadercevdet Dsa canım benim yeğenim 7 aylık dünyaya geldi şimdi. Maşallah 3 yaşında herşeye çok şükür kendini bu kadar üzme canm birşey olmaz yinede dualarımızı eksik etmicez
Bgmbgm Allah şifa versin inşallah cnm hastaneden çıkıp eve geldiğiniz gunleride görün inş 31 haftalık çok erken değil merak etme erken doğan bebekler daha güçlü oluo
Dsa Bgmbgm Pastasevgisi SelinKutluErdoan Nur Gulsen55 Tbrk Simaydeniz YcelMlayimYldrm BarBeyzazer Demir Mervecolak13 Yasdem Svcnn Nurr ayla-bc LittleMan Merveer Elosh PamukAnne DemetCeylan pamuksekerinannesi Ozlemergn Ezgi2969 Mehtapipek Mehtap17 Sevdamertugrul Harna Sevda1990 Nurs Ceremayel Tugba54 Pnr AzizeGnaltay Gamzeray AytlKandemir Eymenbebek Kedilianne Deryaedip gulfemakin rabbim hepinizden razı oldun. Kimin ne derdi ne sıkıntısı varsa alın allahım. Hepiniz bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Allah kimseyi evladıyla sınamasın. Hepinizin ne derdi sıkıntısı varsa alsın rabbim. Hepinize teşekkür ederim. Allah razı olsun.
Simaydeniz Benim kizimda 31 haftalik dogdu 3 yasindayiz hic bi sorunumuz yok cok sukur her seyin iyi olacagina inanin yeter ki siz guclu olun ki onlarda sizden guc alsin
Dsa Simaydeniz böyle duyunca çok mutlu oluyorum tabi ki tek biz değiliz biliyorum ama işte beni anlıyorsunuz biliyorum. Doktor mu en kötüsünü söylüyor yoksa gerçekten kötü mü onu bilmiyorum