Mia01 Kızlar iyi bi mama arıyorum anne sütü yanında takviye olarak hangi markaları önerirsiniz 0-6 aylik
turker_meryem_yavuz humana kullanıyoruz canım biz çok sevdik 1 numarasını kullanacaksın işte. çok sağlıklı diye duyduk ondan dolayı aldık. diğer mamalar sürekli gaz yaparken humana da öyle bir sıkıntımız olmadı çok şükür.
bebegineasikanne Mia01 İnternetten de sipariş verebilirsin indirim filan oluyor baya ben de humana kullanıyorum çok seviyorum