Arasarya canım bende dün muayne oldum, benimde 6 hafta 1 günlük o yüzden yazmak istedim. Doktor bana gebeliğimin normal olduğunu, bebeğin daha oluşum aşamasında olduğunu söyledi. Bizde kalp atışı duymadık. Ben de doktorun seni gereksiz yere korkuttuğunu düşünüyorum böyle şeyler söylemesi için daha çok erken canını sıkma lütfen