Grhn yukarda anlattım aslında 😄sana da anlatayım detayli bu sefer. önce kefir mayası bulman gerekiyor kanabahara benziyor kendileri sonra günlük sütü cam bı kavanoza koyup içinde kefir tanelerini atıyorsun üstüne peçete koyup lastikle dışarda karanlık bi dolapta 24 saat bekletiyosun kapak kalatmiyosun o zaten yoğurt gibi oluyo suzuyosun kefirleri yikiyosun temiz suyla ben biraz sulandiriyorum koyunoluyo aynı ayran gibi içiyorum yemek yanında falan bide kefire metal degdirmemek gerekiyo süzgeçte metal olmucak. 1 günden fazla durursa ekşiyo tadı ekşı sevenler bekletiyo ben beklemiyorum sevmediğim icin aklimdakiler bu kadar şuan ☺️🤗