ilminur_ufuk
Benim bebeğim hareketli ise o gün hiç durmuyor saymaya kalksam sayamam. Ama dediğin gibi bazen bir gün bir duruyor , ben de korkuyorum , demek ki o gün büyüyor gelişiyor ondan dinleniyor enerjisi kalmıyor diyorum kendi kendime. Ama bir kaç gün hareketsiz kalırsa sorarım doktora:) alıştım artık tepinmelere
Sen de bir gün bekle bence hareket edecektir
Ben de yarın 30 oluyorum :)