Yldzeyll Bazi doktorlarin cihazlari cok iyi oluyor kendileri yapiyor.Benim ilk cocugumda ozele gidiyordum kendi doktorum yapmisti.Bu hamileligimde devlet hastanesine gidiyorum perinatalog bakti.Ayri ayri 3 defa cagirdi yaklasik 20-25 dk bebegin en ince ayrintisina kadr bakti.Organlarina,kan akisina,herseyine bende direnc ciktigi icin 3 defa gittim.