Burcin61 Kızlar acil bi bakın. 34+3 haftalığım suan geçen carsamba rutin kontrolüm vardı. Doktorun bebeğin göğsünde su toplanması oldu dedi ve İstanbul Kanuni sultan Süleyman hastanesine gönderdiler. Orda perinatoloji bölümü baktı ve bebeğin enfeksiyondan böyle olduğunu söyledi. Basına gelen varım böyle birsey yada etrafınızdan duydunuz nu acaba