Sunshine1 canım bana doktorun önerdiği Inofolic myo-inozitol+ folikasit
Genelde pko lu kişilere öneriyorlarmıs sabah akşam içmem gerekiyor başlama tarihi falan yok dimi bunlar da benim adetim yine gecikti söktürücü verdi söktürücüm bitti buna başladım o zamana kadar kalitesi artsın dedim. 10 gün bitirince tekrar almak gerekiyor mu acaba yada kaç ay kullanmak lazım bilemedim . Bir ay böyle düzenli alırsam ayda 225 TL oluyor 😱