Enguzelbekleyis suyun gelene kadar bekle canim bence de . Evde ne kadar çok çekersen sancini dogumun hastanede o kadar kolay olur. Ama bebegin hareketlerini de gozlemle. Ve hastaneye gidip tekrar nst ye girmeni ve muayane olmani tavsiye ederim. Allah korusun erken dogumlarda bile risk olabilir bebek diskisini falan yapiyor ya. Sen gene kontrol altinda ol, bebegin sagligi yerindeyse eve gelir evde çekmeye devam edersin sancilarini suyun gelene kadar. Ama kontrol altinda ol.