Yasemin111 canım benim dogumumda nasipse aralık başı gibi ben normal pijama takımı aldım çantaya 2 tane koydum. Bir de sabahlık aldım tesetturlu olduğum için hastanede yürürsem üstümü örtmesi için. Boydan gecelik su yüzden güzel olur ben almadım ama normal doğumda alttan muayene açılma falan bakıldığı için gecelik rahat olur yine tesettür açısından da rahat olur. Kilot olarak kenarları kalın yüksek olanları tercih edebilirsin ben onlardan aldım çantama koymak için. Internette de onlinecamasir.com var lohusa sabahlık gecelikler var. Ben sabahlık aldım memnunum. Kumaşı kalitesi güzel