hilobero Kızlarr bugün ilk kontrolümüze gittik doktor dedi beta ya bakıcaz. Herneyse kanı verdim aldık sonucu adam izne çıkmış tövbe yarabbim dedim benimi bulur 😂😂 6 kasım da beta hcg 17.05 ti. Bugün de 767.7 çıktı iyi dimi 🙏🙏