Zeynepsa Kızlar merhaba. Sacima ombre yaptırdim kece ilk defa bu kadar boyattim. Kolay taramak icin neler yapılabilir
Rabia59 Zeynepsa Ben Loreal Elseve’in Argan yağını kullanıyorum bana iyi geliyor. Yada Pantene’nin argan yağı ikisini de kullanıyorum. Kolay açılıyor benim saçlarım 🤷🏻♀️
Bsecill Zeynepsa kuaför ürünleri satan bir yer varsa mavi su var saç açıcı sprey olarakda geçer onu sıktığınızda saçlarınız çok kolay açılır kuaförlerde boya sonrasında kullanır kuaförlük eğitiminde kullanıyorduk oradan biliyorum
Mucizemizgeliyor Sac kremi kullanabilirsin banyoda saç kremi sürüp 1 dk bekletip tararsan kolay açılır
Adel001 Mucizemizgeliyor oluyorda yani . Ben 3dakikada mucizeyi deniyordum iyiydi ama nekadarda olmasa dipleri vAr. Saci az olanlarda diplere kullaninca daha da yatiyo sac
Nuraslanklc Saç kremi kullan mutlaka ama tarak kullanma saçların ıslakken elseve in 6 çiçek özü yada killi kremini kullanabilirsin saçına uygula parmaklarınla saçlarını tarar gibi yapıp yedir ama çekiştirme yıpratma saçını kaba dolaşığını elinle açsan yeter sonrasında kuruyunca nazikçe tara zamanla düzelecektir😌
Ayesray Zeynepsa bıoblas sıvı saç kremi kulllanıyorum ben taramadan önce sıkıyorum kolay açılıyo bende ombre yaptırdım sertleşti saçlarım
nilly Zeynepsa mavi su al canım. Ben bazen sıvı keratin sürüyorum bazen de loreal mucizevi yağ kullanıyorum. Ama uzunken mavi su ile açabiliyodum.
Zeynepsa nilly elsevin sac kremini aldim bir de elidorun bukle yapan kremini. Bir de mavi sampuan. Mavi suyu da denerim
snmnl Zeynepsa senin saçını keçe gibi yapmışsa sacını yakmıslar ıslakken lastik gibi uzuyosa kopuyosa yanmıştır ne yapsan boş uzadıkca kesmekten başka çaren yok o kuruluk yandığı için