Gokmeninannesi Bi sancım var, midem aşırı ağrıyo belim hafif hafif, arada kasıklarım ve kakam var gibi tuvalete gitmedim çünkü alatuka tuvalet cesaret edemiyorum oraya gidip ıkınmaya napıcam
Beybitooo Gokmeninannesi hastaneye gitmelisin kaka yapma hissi varsa genelde Doğum başlamış derler zaten sancında varmış
NesliCan1 Gokmeninannesi bu ikilemdeysen sanırım doğuruyorsun 🙈 Allah bir avazda kurtarsın merakla bekliyorum cevabınızı bir doktora görünün 🙏🏻
defne55 Gokmeninannesi benimde dün kaka yapma hissim vardı ama doğuramadım ya gazdan dolayi böyle oluyorsun yada açılma vs başladıysa ondan olur ama korkma bisey yoktur