Mervisko Arkadaşlar merhaba 17+5 günlük hamileyim. İkinci gebeliğim. İlk gebeliğimde 4 aylık falan oğlumun hareketlerini hissettim. Kızım da da 16 haftalıkken günde 2 kez falan elektrik çarpar ve sızlar ya onun gibi hissediyordum. Ama 3 gündür hissetmiyorum 😔😔 önceden de sormuştum çok eğildim karnım çok sıkıştı birşey olmuş mudur diye. İşte o hareketten sonra hissedemiyorum çok endişeliyim😔😔😔
Aslihansan Mervisko tatlı bişeyler yeyip sol tarafa doğru bi uzan istersen genelde öyle hareket ediyolar 😕
Skn23 Mervisko canım 24. Haftaya kadar hergün oynamasını bekleme . Yani 24 den sonra düzenli oynar. Bendede öyleydi bi oynardı 3 gün oynamazdı falan 😁 doktora sorsan da sana diyeceği 24 den sonrw düzenli takip et şuan erken . Hiç korkma ☺️
Mervisko Cnsgizem ay herşey deniyorum ama yok. Ultrasonda da çok Nazlı zaten. İnşallah💕💕 bir de oğlumda daha zayıftım. Kızda daha şişko😅
Mervisko Skn23 ayyy inşallah yaaa❤️❤️❤️ Bir de oğlan da daha zayıftım 72 74 ama kızda 87😱😱 alakası var mıdır😇
Skn23 Mervisko zayıf olunca hareketleri daha erken hissediyorsun yağ tabakası az olduğundan . Kilolu olunca tabi göbekte yağlı olunca biraz daha geç hissediyormuşsun😁 öyle demişti doktor 😁