Tekinnn canım orda yaptırmadım ama tüp bebek konusunda şişli memorial ın üstüne tanımam laboratuvar konusunda en iyi yer hemde ekibi konusunda. Daha önce 4 defa başka yerlerde aşılama ve Ankara’da 1 tüp bebek denedim olmadı sonra Semra kahramana gittim memorial a yani 3 saat muayene ve görüşme sürdü bana dedi ki uzun duraklı bi tedavi uygulamamız gerekiyo önce şunları şunları yapıp ameliyat olcaksın ameliyattan sonra 2 ay dinlenip geleceksin öyle transfer yapıcaz demişti hiç ikiletmedim bile hocam zaman kaybederim diye o kadar güvendim ki onlara direk tamam dedim ve çok şükür ilk denemede de oldu o kadar ilgililer ki anlatamam sana ve ben Semra hanıma Gaziantep’ten gittim düşün Kİ sen istanbulda yaşıyorsun sanırım senin için ne büyük bi şans.