Tubatu Kızlar epidurel sezaryan Doğum yapanlar çok baş ağrısı yapıyor diyorlar ilk doğumum genel anestezi ile oldu baş ağrısı bel ağrısı yapıyormuş doğrumu epidurel olmak istiyorum ama korkutuyorlar
Thesra Tubatu Spinal sezeryan oldum hiç bir şekilde baş ağrısı yaşamadım yaşamak istemiyorsanız sizde bol ama bol sade şekersiz nescafe içinizz☺☺☺☺
Elfnz3 Bende epidural oldum baş ağrısı yaşamadım hiç spinal da baş ağrısı oluyor diye biliyorum ayrıca bel ağrısı çekiyorum evet 4 sene oldu ama o bel ağrım geçmedi.
Kbrars10 Benimde ilk gebeliğim epidural oldu hiç bir şikayetim olmadı sonrasında cok şükür ikincide epidural olcak allah nasip ederse 🙏🏻