zehra1 Kızlar merhaba 29+4 haftalık olduk 🙏🏻 İki isim istiyoruz bi ismi Mehmet olucak fakat yanına koyacağım isim konusunda çok kararsızım Uraz Göktürk Ege Arden Balamir Çağan Benim kararsız kaldığım isimler bunlar sizce ?
Hll zehra1 mehmet efe egeden daha iyi gibi😁ah o isimsizlik oglum dogdu 1 hafta sonrasnda anca koyduk ismini😂insallah siz daha cabuk karar verirsiniz☺️