Aysekadir ve 10gündür aynı kiloda 2600 bende hamilelik şekeri olduğu için doktor kilosu benim için böyle daha iyi diyor ama hiç değilse bi 3 kilo alsa diyorum cok üzgünüm 1hafta kaldı ama hala sinir stres bitmedi maalesf inş benim bebeğmede birşey olmaz 🙏