Kbrauras ben şekerli bişey tüketmiyorum tatlı vs yemiyorum eğer çok canım isterse çikolatadan azıcık yiyorum pek nadir beyaz ekmek hamur işi patates havuç(yemeklerde özellikle) bunları tüketmiyorum . Sabah zaten kahvaltımı yapıyorum daha sonra ara öğün öğlen de sebzeli yemek bulgur plavı yiyorum çorba içiyorum yoğurtu baya yiyorum ara öğünlerde meyve olarakta elma yiyrum şeker oranı azmış mandalinanın da azmış şeker oranı genel olarak böyle gidiyo