Glsm8928 26+2 oldum bugün 🥰 zaman çabuk geçse keşke 🙏 25. Haftamda doktora gittim bebiş 890gramdı.Ama benim karnım çok yok .Beni gören sen demesen hamile olduğunu anlamayız diyorlar 😍 iç karnım genişmiş 😍 sizin durumlar nasıl
Sabirsizanne16 Glsm8928 bir de merak ediyorum bebeğim 2 3 gündür çok hareketli sizin de öyle oldu mu,yani inanılmaz hareketli böyle güp güp ediyor
Minnakmom Glsm8928 28+3 olduk kızımla 🧿💕🌸😊 Ocak sonu Şubat başı nasipse kontrolümüz haftaya o zaman yazarım kilosunu 😇
Muallimannecik Glsm8928 bizde 28+1 olduk bugün 😍 27+1 de gittiğimde 1168 gram demişti bir haftada büyümüştür biraz daha.. bugün benimde belden kasığa gelen tuhaf bi ağrım oldu devam etse doktora gidecektim ama geçti şükür
Minikdunyamiz Glsm8928 27+0 olduk benimde iç karnım genişmiş belli olmuyordu 2 haftada kocaman karnım oldu bi anda belirginleşti sanki 🥰 ama 10 kilo aldım şu kilolara dikkat etmek lazım 😶
Sabirsizanne16 Selam benim de yarın 25.hafta.şubatta doğum beklenenlerdenim.benim karnım 3 aylıktan beri var dışardan anlaşılıyor.Bazen insanlar çok kilo almamışsın diyor ama ben çok kilo aldığımı düşünerek üzülüyorum.😊Karnımda sertleşme var dün gece sancı oldu,yavaştan 3.trimestera hazırlanıyor vücudum diye düşündüm.ilaçlarımı içip bugünü dinlenmeye ayırdım.benim 22.haftanın son günü 600 grdı.şuanda 750 gr falan olmuştur diye düşünüyorum.
2annesi Benimde 25 hafta oldu 24 haftalık gitmiştim 900 gr lardı dr iri bebekler dedi suyumda fazlaymış biraz şeker de çıkmış 😞 çokmı fazlasıki ama ben çok iyi beslenmeye çalıştım çok dkkt ettm beslenmeme
Glsm8928 2annesi oh maşallah 🙏 ama dikkat et yemene şeker iyi bişey değil 😟 ben ilk 5 ay hep kustum kendime yeni yeni geliyorum .58 kg hamile kaldım 50 kg oldum .Şimdi çok şükür 57 oldum eski Halime dönüyorum bebekte iyi şükürler olsun 🙏 zaten bundan sonra kilo alımı artıyormuş bebekte senin ki tosun olacak desene 🥰
Kbrauras 2annesi benimde 28.hafta canım bizim bebekte iri gsiyor doktor hemen şekere bakalm dedi yüksek cıktı smdi dikkat ediyorm tatlı hamur falan şeyler yemiyorm 🙄🤔
2annesi Glsm8928 aynen biraz öyle olcaklar galiba 😊😊 olsun onlar iyi olsun da insan başka ne ister ki 😊🤲🏻 Diyet yapıyorum elimden geldiğince diyete uyuyorum ama ara sıra tabi insanın canı bişeyler istiyor azıcık ucundan alıp bırakıyorum öyle
Emineek 26+6 olduk hareketli bu aralar pıt pıt sürekli haftaya kontrole gideceğim. Kilosunu bilmiyorum
Edanurrr @Glsm8928 25+5ten selam🙋🏻♀️ Dün kontrolüm vardı yaklaşık 700gr olmuş doktor haftasıyla uyumlu dedi çok şükür🙏🏻
ems1 Bizde 27 haftalık olduk , biraz şekerimiz çıktı endokrine yönlendirildik 🥺 yüksek ihtimal diyet uygulicaklar , kızımız 1230 kg olmuş
2annesi ems1 merhaba şekeriniz kaç çıktı acaba ? Bende de çıktı da diyetisyene gönderdi doktor diyey yapıyorum bebekler 900 gr dı 24 haftada
Minikdunyamiz ems1 aynen beyaz ekmek kesinlikle tüketmemek gerek biraz dikkat etmemiz lazım sağlıcakla alalım kucağımıza 🥰
Ozgeeyldz1 Bizde 26+1 deyiz😊 2 gün önce doktora gittik 840 gr dedi herşeyimizin gayet iyi olduğunu söyledi 😊 yalnız bende çok sırt ağrısı oluyor onun içinde yastık almayı düşünüyorum hamilelere uygun yastıklar varmış destekli felan 😊 şuan doğum 19 Şubat gösteriyor inşallah sağlıkla gelir bebeklerimiz 💜👶🏻
ems1 2annesi,,,, 167 çıktı cnm idrar da da pozitif olunca ama bende de hata var biraz ekmek arası şeyleri fazla yedim ,,,
Glsm8928 Tugbaztrk şükür ben de yok 🙏 kızlar her gün maden suyu için ben öyle yapıyorum .kramplara ve ağrılara iyi geliyormuş 🙏