duygusm merhaba, benden de detaylı ultrason sonrası fetal eko istenmişti. İstenme sebebi kalbinde parlaklık görüldüğü içinmiş. Doktorum mühim bişey değildir ama sen yine de baktır demişti. Ankara şehir hastanesinde çektirdim. Kalbinde ufak bi kireçlenme var görünüyormuş ama kalp atışını engelleyecek bi şey değil dediler orda. Ben kafaya takmıyorum Allah’ın izniyle düzelir sizde takmayın bi sıkıntı çıkmaz inşallah ☺️