aysenturna ya doktorum çok rahat aslında tatlı bir adam bazen beni çok rahatlatıyor bazen de başka doktora gideyim diyorum kesem olması gereken yerde kese etrafında kanama vs alanım yok öyle diyor akıntım var hep zaten geçmiyor hatta Doğuma kadar da sürebilir dedi arada bunları yaşıyorum ya ne bilim aslında kötüde düşünmüyorum çağırmıyorum da ama yine bir panik şuan birşey yok bel ağrısı dışında cuma gidicem yine idrar yolunda enfeksiyon var ama kültür temiz hiç birşey yapmadı özeldeyim ama diyorum ki araştırma hastanesine gidip bir normal kontrol ve idrar testi vereyim bakalım ne olacak her doktorda aynı değil hepsi birbirinden farklı seyler söylüyor