Cigdembakar bugün transfer günü hariç 10.günüm. Sabah erken gebelik testi yaptım negatif 😊 bel kasık ağrım var. Adet olucam herhalde. Normalde 5 gün var adetime. Ama 3.gün embriyosu olduğu için erken transfer oldum, o yüzden yarın kan vermemi istemişti doktor. Yarın sabah 11.günümde kan vericem formaliteden. Negatif olacağını hissediyorum. Hayırlısı. Doktora gittiğimizde 2.tüp bebek için konuşucaz bakalım. 😊