Busimss Damla_yldrm ben önceki kaybettiğim bebeğimin bile tüm herşeyini saklıyorum ☺️ Sağlıkla gelsinler insallah
Busimss Damla_yldrm benim de suan bir sorun yok güncel hayatıma devam ediyorum. Yarın gidicez doktora bakalım hayırlı haberler insallah
Sldmrt Damla_yldrm peki folik asit veya diğer vitaminleri şimdiden yazdı mı yada ne zaman kullanmaya başlaman gerektiğini söyledi mi ?
Damla_yldrm Sldmrt Evet başladı folik asit Demir vitamin herşeyi içerin balık yağı gibi bir ilaç verdi. Pregnom adı bakabilirsiniz. Sadece bunu verdi kan yapıldı çok şükür temiz çıktı hepsi
Esrasayy Sldmrt ben ilk gittiğimde 4. Hafta içerisindeydim folik asite başlattı doktor. Sonra tahlil yapıldı demir eksikliğim çıktı. 6. Hafta itibariyle demir, magnezyum,çinko içeren bir ilaca başlattı. Şimdilik böyle devam ediyorum. 🌸