Sevgikulac 37+3 aşagı da acayip bir ağırlık ve baskı var sanki düşecekmiş gibi hissediyorum yere bu durumu yaşayan var mı acaba güzel anneler
nimett Sevgikulac canm artık baskı yapıyor normaldir ben bir haftadır o haldeyim ama daha bişey yok doktor bebeğin kafası kanala oturuyor normal öyle olması dedi